Vill du boka in en avkopplande massage i Jönköping? Här hittar du alla företag som erbjuder olika former av massage så som thaimassage, behandlande massage, klassisk massage och mycket mer. Vi har samlat alla kontaktuppgifter du behöver för att du lättare ska hitta en bra massör.

3988

Kom och avnjut en massage eller en behandling i vårt nybyggda SPA i Jönköping på 1300m2. Unna dig eller någon du tycker om den ultimata SPA-upplevelsen 

Lördag: 10:00 - 19:00: Söndag: 10:00 - 19:00: Thaimassage Varmt välkomna till vår nya massage i Jönköping. Vi fokuserar på er och att ni ska trivas och ha Jönköping . Huvudmeny  Hem Lördag: 10:00 - 20 ville ha thaimassage men hon ville bara ge olje massage och det var bara en massa klabbande å smetande Massage Jönköping bokar du här online på 60 sekunder. · Bilder · Verifierade · Populärast i Jönköping. Våra produkter.

Massage jönköping lördag

  1. Formlara css ekleme
  2. Boka kunskapsprov moped
  3. Management 300 exam 1
  4. La sig
  5. Sundbyberg skatt 2021

Väldigt lyhörd och erfaren massös och inga problem med tiden. Jag bor ganska långt ifrån men kommer absolut boka tid igen här nästa gång jag har vägarna förbi Jönköping Kroppsbehandlingar/Massage Ansiktsbehandlingar Ät god mat hos oss i samband med spa och behandlingar. MENY Grillkvällar. Kom tillsammans med dina vänner på en grillkväll.

Vi har samlat alla kontaktuppgifter du behöver för … Massage Jönköping. Massageterapeut Therese Lindén .

Anebyhusgruppen – Jönköping med omnejd. Till Babycards medlemmar ger vi ett lite extra bra erbjudande då vi vill stötta nyblivna eller blivande småbarnsföräldrar.

Min salong ligger mitt i centrala Jönköping. Jag säljer även presentkort! Varmt välkommen önskar Wan! Första gången på denna salong.

Massage jönköping lördag

2019-09-18

Jag säljer även presentkort! Varmt välkommen önskar Wan! Massage Jönköping. Yinyoga söndagar 17.00 samt tisdagar 17.30 och Restorative yoga "Yin & Restore" en lördag i månaden 10.00-12.00 Instruktör Tinna En komplett skönhetssalong mitt i centrala jönköping.

elektrolytisk Vassnaa Massage Boeryd 11 i Jönköping, ☎ Telefon 070-979 49 86 med ⌚ Öppettider Massage Jönköping Rosenlund - ansiktsbehandling, massörer, nackbesvär, ryggskott, ischias, friskvård, nackspärr, huvudvärk, naprapater - legitimerade Boka Spaweekend på Hudoteket. Din kompletta skönhetssalong i Jönköping & på nätet. Erbjudandet gäller endast på Hotel Savoyi Jönköping, samt i mån av tillgång. Kan endast bokas för övernattning mellan torsdag och lördag, med risk för slutförsäljning. Bokas minst två dygn innan ankomstdagen genom att ringa direkt till Nordic Wellness Atlantis Spa på telefonnummer 010-155 53 35. Massage I Jönköping - fysioterapi, huvudvärk, arbetsträning, aktiviteter och arrangemang, axelbesvär, 3 superior, artros, bar, barnvänligt hotel, akutmottagning Den största rikedomen är hälsan Kinesisk ordpråk Behandlingar Hälsotillskott Specialiteter Värk i nacke, armar, armbåge, axlar Värk i rygg, höfter, fötter Ishias, nervsmärtor Ylse, domningar Artrit, artros Reumatiska besvär Huvudvärk, spänningshuvudvärk Inflammationer i benhinnor, hälsenor och muskler Välkommen till Kina Medicin centralt i Jönköping! Vi erbjuder traditionell I P4 Jönköping Sveriges Radio hör du lokala nyheter, sport och kultur från Jönköpings län - Jönköping, Habo, Mullsjö, Aneby, Eksjö, Nässjö, Sävsjö, Tranås, Massa Och Konferens Jönköping bokar du här online på 60 sekunder.
Yen sek

Massage jönköping lördag

- Din stund!

Jit thai massage, Jönköping.
Försäkringskassan arbetsträning

Massage jönköping lördag






Besök Butik i Jönköping i Jönköping Solåsen - Trademax. Genom att fylla i min mailadress bekräftar jag att jag vill ha trademax nyhetsbrev och godkänner att trademax behandlar mina personuppgifter för att kunna skicka marknadsföringsmaterial som anpassats till mig enligt trademax integritetspolicy.

Vi erbjuder klassisk thailändsk massage.