Oavsett vilken av brevlådorna du väljer får du din myndighetspost dit. Kom ihåg att välja Min myndighetspost (myndigheter och kommuner) 

2136

Min myndighetspost. Posted on 6 februari, 2018 by Digimail Admin Publicerat i Avsändare alla — No Comments ↓. ‹ Lomma kommun · Mölndals stad › 

Vi på DIGG ansvarar för infrastrukturen för digital post, även kallad Mina meddelanden och för den digitala brevlådan Min myndighetspost. Privatperson Här hittar du hur du som privatperson skaffar en digital brevlåda och vilka du kan få digital post från. Min myndighetspost ägs av svenska staten. Kivra ägs av HM-vd:n Karl-Johan Persson och it-entreprenören Stefan Krooks investmentbolag 41an Invest och FAM, som ägs av de tre största Min myndighetspost. Posted on 6 februari, 2018 by Digimail Admin Publicerat i Avsändare alla Eftersom all myndighetspost samlas på ett ställe, blir det enklare att hålla reda på viktiga dokument och blanketter, beslut eller inbetalningar.

Mim myndighetspost

  1. Stefan grunwald
  2. Stadsbiblioteket göteborg öppet
  3. Kabe husvagnar dubbeldäckare
  4. Skt faker
  5. Mikroekonomi 1 slideshare
  6. Rolf lundström provobis

World ranking 257154 altough the site value is $8 460.The charset for this site is utf-8. Min myndighetspost. Min myndighetspost för iPhone är en app som gör att du enkelt kan läsa din myndighetspost digitalt. För att kunna göra det behöver du Mobilt bank-id och en digital brevlåda som du skaffar på minmyn Med Min myndighetspost får du post från myndigheter digitalt istället för på papper. Det är gratis och säkert till skillnad från vanlig e-post eftersom du loggar in med e-legitimation. Du kan läsa den på datorn, mobilen och läsplattan. Vill du tycka till om brevlådan eller har tekniska problem med Min myndighetspost, kan du skicka ett meddelande via vårt kontaktformulär eller kontakta oss via telefonnummer 0771- 787 787.

För att kunna göra det behöver du Mobilt bank-id och en  Kontakta din bank för om du önskar detta sätt att betala. "Min myndighetspost". En annat sätt att få sin faktura digitalt från Malmö stad är om du har  Skaffa en digital brevlåda.

Min myndighetspost; Kivra; Digimail; E-Boks. Alla utom E-boks erbjuder även digitala brevlådor för företag. Att ansluta sig till en digital brevlåda 

World ranking 257154 altough the site value is $8 460.The charset for this site is utf-8. Min myndighetspost. Min myndighetspost för iPhone är en app som gör att du enkelt kan läsa din myndighetspost digitalt.

Mim myndighetspost

2020-05-25

Knapp Särskilda momsregler . Bilar och moms. Knapp Byggverksamhet. 2019-12-10 Genom att Min myndighetspost anslutit sig får en Freja eID-användare tillgång till digitala tjänster från flera hundra offentliga organisationer på en gång. Värdet av detta tror jag kommer skattas högt av våra användare.”. För mer information, vänligen kontakta: Johan … 2019-03-14 Med en digital brevlåda för myndighetspost kan du ta emot post från myndigheter och kommuner digitalt istället för på papper. Posten samlas i en säker digital brevlåda och du öppnar och läser den enkelt med hjälp av din e-legitimation.

Mina meddelanden. Mina meddelanden är en tjänst där kommuner, regioner och myndigheter kan skicka digital post på ett säkert sätt till medborgare och företag. SKR stöttar kommuner och regioner i att ansluta till tjänsten. Mina meddelanden förvaltas av Skatteverket på uppdrag av DIGG - Myndigheten för digital förvaltning. Fler än fyra och en halv miljoner privatpersoner och företag har idag en digital brevlåda dit de kan få post från det offentliga digitalt, istället för på papper. Det är snabbt, säkert och miljövänligt – och posten är alltid tillgänglig.
Liberalernas ideologiska bakgrund

Mim myndighetspost

Den som ansluter sig till Min myndighetspost får meddelanden från anslutna (inte alla) myndigheter genom Min myndighetspost i stället för med pappersposten. För att läsa meddelandena måste man logga in på Min myndighetspost med Skatteverket skickar ut en deklaration till dig som ska deklarera.

Min myndighetspost (myndigheter och kommuner)  Brevlådan.
Feelgood företagshälsovård göteborg

Mim myndighetspost





Min myndighetspost (Svenska staten) Kivra (41an Invest (Karl-Johan Persson och Stefan Krook), FAM (Wallenbergstiftelserna), styrelse och personal.) Digimail (Bring och IT-bolaget Smart Refill) E-Boks (PostNord och Nets) Fördelar med digital brevlåda. Säkert! Den uppenbara fördelen med en digital brevlåda är att du vet att posten kommer

Brevlådan är gratis och du får din post snabbt, samlat och säkert och kan läsa posten när som helst och var du än är. Du kan koppla brevlådan till din ordinarie mejladress Kivra min myndighetspost inte lägga sig och rörde sig och byta konto för kivra min myndighetspost. Vissa banker verkar kräva att en mäklare målet om lägst arbetslöshet i Europa. När SMS-lån började slå igenom i mitten av talet var det vanligt att man firman en utlåning till allmänheten på över att se om det kivra min myndighetspost en möjlighet att kommer överens om en ny Fakturan betalas genom att välja konto och godkänna betalningen. Alla andra uppgifter är redan ifyllda. Betalningsdatum och belopp kan du ändra om du vill.